Translate

3 Nisan 2014 Perşembe

OY'UM...


AŞAĞIDAKİ VE BENZER "KAZANILAMAYAN" SEÇİM YORUMLARINI OKURKEN LÜTFEN SEÇİMLERİN "KANITLANMIŞ" HİLELER, ENTRİKALAR, BASKILAR VE HAYALİ SEÇMEN İLE ALINDIĞINI HATIRLAYIN. 

HATTA İTİRAZ EDİLSEYDİ
 (BU DA MUHALİFETİN ACİZLİĞİ VE UTANCIDIR ) ORALARI DA CHP VEYA MHP'NİN OLURDU!
HATTA GÜNEYDOĞUDAKİ SEÇİMLERİ TERÖRİSTLER BASKI İLE ALMIŞTIR.

GERÇEKTE İSE 
SOKAĞIN NABZI SANDIKLARA YANSITILMIŞTIR. 

BİZİM AKLIMIZLA DALGA GEÇİYORLAR VE YILDIRMAK İSTİYORLAR!

HİÇ BİR ŞEYİ ALMADILAR...SADECE ÖYLE GÖRÜYORSUNUZ...

AYNI %45 OLAMADIKLARI GİBİ ! 
ASIL RAKAM SADECE %15-16 ...

2002 VE SONRASINDA BUNU YAPMADIKLARINI SANIYORSANIZ, YANILIYORSUNUZ.

EMPERYALİZMİN EN SEVDİĞİ SAVAŞ TAKTİĞİDİR; PSİKOLİJİK HAREKAT.
SB


Yılmaz Özdil- Bağzı Sonuçlar
yazısı için link


BURSA OSMANGAZİ



KİRLENEN SEÇİM!

Yaşım ve işim gereği onlarca seçimi yakından izledim.

Emin olun, böylesi bir şaibe sağanağına hiç tanıklık etmedim.

Türkiye’nin başkentinden en ücra köşelere aynı iddialar.

Sadece Ankara’da iptal edilen oy 123 bin küsurdur ki Melih Gökçek 31 bin oy farkıyla galip ilan edildi.

Fotoğraflarla sabit, bakanlar oy sayılan sandığın başında!

AKP’nin kazandığı ilan edilen Kepez’de oy kullanımı yüzde yüz olarak açıklandı iyi mi?

Onlarca merkezde YSK’ya şikâyetler gırla gidiyor.

Sözü uzatmadan söyleyeyim; bu seçim kirlenmiştir.

Eğer bu algı yaygınlaşırsa sokağın önü açılacaktır.




Sabahattin ÖNKİBAR 
03 Nisan 2014 - Aydınlık



_______



BU KADAR OY ÇALAN, CUMHURBAŞKANI DEĞİL,
ABD BAŞKANI BİLE OLUR.

TWİTTER'İ NEDEN YASAKLADIKLARINI ANLADINIZ MI?
SEÇİM HİLELERİNİ GÖRME, DUYMA... 


AVUSTRALYA DA SEÇİM SONUÇLARI 2 AYDA ALINDI...

IŞINLA BİZİ SCOTTY....



____________



Haydi; tam sırası: Sandıktaki gücümüzü küçümseyenlere, anlayacakları dilden yanıt verelim!

Ben internette (Lütfen TIKLAYIN) adresinde “Tüketmiyoruz” diye bir sayfa açtım... 

Sayfa anında büyük ilgi gördü ve bir günde binden fazla katılımcısı oldu... İster bu sayfadan, ister kendi sayfalarınızdan bu kampanyanın yangınlaşmasını sağlayın.

Yaptırabiliyorsanız; küçük el ilanları, broşürler, afişler, çıkartmalar yaptırıp; duraklara, araçlara, apartmanlara... Yani bırakabildiğiniz her yere bırakın!

Dinci ve bölücü şirketlerle bu baskı düzenine hizmet eden firmaların ürünlerini almayın, hizmetlerine para ödemeyin...

Bu kampanyayı eşinize, dostunuza, arkadaşlarınıza ve ulaşabildiğiniz herkese duyurmaya çalışın.

Kısacası:
Onurlu bir insan olduğum için TÜKETMİYORUM!

Berkin’in ve Haziran direnişi şehitlerinin katilleri bulunmadığı için TÜKETMİYORUM!

Ülkem bölünmeye götürüldüğü için TÜKETMİYORUM!

Birilerinin ayakkabı kutularının daha fazla dolmasına katkıda bulunmamak için TÜKETMİYORUM!

Yargı, iktidar tarafından ele geçirildiği için TÜKETMİYORUM!

Bu ülkede nefes bile alamaz hale geldiğim için TÜKETMİYORUM!

Bizi bugüne kadar bir “tüketim makinesi”ne dönüştürenleri protesto etmek için TÜKETMİYORUM!

Bu iktidardan kurtulacağım güne kadar TÜKETMİYORUM!

Bu ülkeye sevdalı ve mücadele etmekten yorulmuş herkesi, bu pasif direnişe katılmaya davet ediyorum!

GÜNÜN İSYANI!
İsyanım, yeni kampanya önerisini daha okur okumaz, “Tutmaz” diye burun kıvıran bezgin okurlara:

Tutup tutmaması senin elinde... Önce bir dene! Bu tiranların şirketlerine para kazandırma... Kamu arazisi yağmalanarak yapılan o evleri alma... Yüzde 60’ı vergiden oluşan otomobillere binme... İktidar yalakası işadamlarının sahibi olduğu mağazalardan giyineceğine, pazardan giyin! Yeter ki yenilgiyi kabullenip, 1.80 uzanma! 

Kısacası... Hadi beyim; yılmak yok... 

Unutma ki her yıkım, yeni bir başlangıç için fırsattır!



MUSTAFA MUTLU
AYDINLIK,1 NİSAN 2014




_______