Translate

2 Eylül 2014 Salı

EĞİTİM Mİ DEMİŞTİNİZ?





KISSADAN HİSSE....


Tarih dersinde öğretmen birini tahtaya kaldırmış ve sormuş:

- Oğlum, Kadeş Savaşını kim yaptı?

Çocuk hemen yanıtlamış:

- Hocam vallahi billahi ben yapmadım!

Hoca çok sinirilenmiş. Dışarıya çıkmış. Koridorda Matematik öğretmenini görmüş ve durumu Matematik öğretmenine dert yanmış:

- Hoca hanım bu öğrenciler beni çıldırtacak. "Kadeş Savaşını kim yaptı?" diye soruyorum; "Vallahi billahi ben yapmadım" diye yanıt veriyorlar, çıldıracağım!

- Hocam üzülmeyin çocuktur bunlar hem yaparlar hem de yapmadım derler...

Tarihçinin sinirleri iyice tepesine çıkmış ve soluğu Müdür'ün odasında almış.

- Müdür Bey bu nasıl bir okul? Ne öğrencisinde hayır var, ne de öğretmeninde... Öğrenciye "Kadeş Savaşını kim yaptı?" diye soruyorum, ben yapmadım diyor; öğretmene durumu anlatıyorum "Bunlar çocuktur hem yaparlar hem de yapmadım derler" diyor. Kafayı yiyeceğim!

Müdür:

- Siz hiç kendinizi üzmeyin Hocam! Bunda merak edilecek bir şey yok, şimdi Milli Eğitim Bakanlığı'na bir yazı yazar ve Kadeş Savaşını kimin yaptığını sorarız.

Tarih Öğretmeni aldığı yanıt ile oracığa yığılıp kalmış ve Müdürden bir hafta izin almış. Birkaç gün sonra bakanlıktan bir yazı gelmiş: 

"Bu yıl ödenek olmadığı için Kadeş Savaşı yapılamayacaktır. Bilginize!..."





//Özetle Eğitimin Geldiği Nokta!