Translate

1 Nisan 2019 Pazartesi

Atilla Uğur




SORGUCU
İzlenilmeli


Ben apoyu teslim almadan önce, 1997 yılın sonunda pkk Terör örgütü Türkiye'nin turizm bölgesi Antalya'ya giriş yaptı. Antalya'ya girdiler. Birçok insanı katlettiler. Bombalar patlattılar. Ben de o zaman özel görevim nedeniyle özel bir ekiple Antalya'ya gittim ve biz Antalya'da iki ayrı önemli pkk grubunu etkisiz hale getirdik. 

Bunu apoya sorduğum zaman ne dedi bana biliyor musunuz? : "Amerikan istihbaratı Yunan generallerine bunu söylemişler, Yunan generalleri beni ziyaret ettiler Şam'da ve ben onlardan aldığım talimat gereği Türkiye'nin turizm bölgelerinde eylem yaparak turist organizasyonları engelleyerek Türkiye'yi zarara uğratma emri aldım."

Bakın kimler pkk Terör örgütünü kullanıyor !

İddianameleri Zekeriye Öz ve onun yanındaki tayfanın yazma ihtimali yok, direk cia tarafından yazılmış bir iddianame. Çok net!
Aslında amaç şuydu: TSK'nin mücadele eden kadrosunu bitirmek, ama hapsederek, ama terfilerini engelleyerek, onların yerine Amerikan güdümlü fetö Terör örgütü mensuplarını general bilmem ne yapmak, işte onları da 15 temmuzda gördük.

fetö Terör örgütü bütün dünya için tehdittir, Kazakistan için, İslam için, İran için tehdittir. Çünkü tamamen Amerikan ve İsrail müesses nizamı için çalıştırılan bir ajan örgütüdür. Çok paraları vardır. Her şey yapabilirler. Yalan atıp hapse attırabilirler. Öldürebilirler. Necip Hablemitoğlu'nu katlettikleri gibi...


Komutan Atilla Uğur
Mart 2019